Thursday, July 3, 2008

Ribas - Seseorang yang lain

Seperti angin dibawah sayapmu

Seperti itulah cintaku padamu

Biar aku berat asal kau terangkan

Terbanglah sebebas yang kau dampa


Seperti kayu terbakar oleh api

Seperti itulah cintaku padamu

Biar aku musnah asal kau bercahaya

Sinar rasa ini mentari


Seseorang yang lain menggantikan aku

Mengambil tempat yang pernah menjadi milikku

Seseorang yang lain mengganggukan aku

Merebut hati yang dulu menjadi milikku, terlalu


Seperti petir yang bersihkan dunia

Seperti itulah cintaku padamu

Biar aku seram asalkan kau tentram

Segala sesegar embun pagi


Apa.. dosa yang telah kulakukan

Hingga.. doa ini tak sampai


Seseorang yang lain menggantikan aku

Mengambil tempat yang pernah menjadi milikku

Seseorang yang lain menggantikan aku

Merebut hati yang dulu yang jadi milikku

Terlalu…

[Lovedmusik.blogspot.com]


Seperti daun yang gugur dengan rela

Seperti itulah cintaku padamu

Biar aku mati asal kau abadi

Kehidupanmu cinta tanpa aku lagi

No comments:

Post a Comment