Thursday, June 26, 2008

Yovie Nuno - Bunga jiwaku

Satu, kau begitu indah

Dua, kau memang menggota

Tiga, kau beri harapan

Aku jadi tak sabar


Langit tlah begitu gelap

Malam menggenapkan rasa

Engkau ada disamping aku

Jangan biarkan aku


Bawalah aku kedalam

Ke dalam, hangat dirimu

Bawalah aku ke sana

Menari dalam pelukan Oh..


Dekap, dekaplah diriku

Dengar, kan debaran hati

Jangan kau ragukan aku

Engkau bunga jiwaku


Bawalah aku kedalam

Ke dalam, hangat dirimu

Bawalah aku ke sana

Menari dalam pelukan Oh..


Engkau, bunga jiwaku


Hasrat semakin terbang

Melayang ke langit cinta

Andai sejauh itu

Kau inginkan diriku

Bukan ada untukmu

[Lovedmusik.blogspot.com]


Bawalah aku kedalam

Ke dalam, hangat dirimu

Bawalah aku ke sana

Menari dalam pelukan [2x]

No comments:

Post a Comment