Thursday, June 26, 2008

Tompi - Sedari dulu

Hatiku berharap

Mungkin engkau kan berubah

Bisa mencintai aku

Seperti hatiku padamu

Hujan badai kan ku tempuh

Bintang di langit kan kuraih

Bila harus ku kan merayu

Untuk cintamu bagiku


Cintamu tlah menjadi candu

Cintaku tlah membuatku membisu

Cintamu oh.. seindah lagu

Membuatku tak bisa berpaling darimu


Kau adalah belahan jiwa

Kutahu itu sayang sedari dulu

Kau cinta yang hembuskan aku

Surga dunia di sepanjang nafasku

Kau adalah belahan jiwa

Aku cinta kamu sedari dulu

Dan aku takkan berpaling darimu..

Sayangku hanya kamu


Cintaku telah terlabuh

Berhenti selamanya dihatimu

Takkan ku kayuh menjauh

Biar ku rapatkan cintaku padamu


Cintamu tlah menjadi candu

Cintaku tlah membuatku membisu

Cintamu oh seindah lagu

Hanya dirimu satu oh cintaku


Kau adalah belahan jiwa

Kutahu itu sayang sedari dulu

Kau cinta yang hembuskan aku

Surga dunia di sepanjang nafasku

Kau adalah belahan jiwa

Aku cinta kamu sedari dulu

Dan aku takkan berpaling darimu..


Kau adalah belahan jiwa [4x]


Kau adalah belahan jiwa

Kutahu itu sayang sedari dulu

Dan aku takkan berpaling darimu

[Lovedmusik.blogspot.com]


Kau adalah belahan jiwa

Kutahu itu sayang sedari dulu

Kau cinta yang hembuskan aku

Surga dunia di sepanjang nafasku

Kau adalah belahan jiwa

Aku cinta kamu sedari dulu

Dan aku takkan berpaling darimu..

Hanya kamu

No comments:

Post a Comment